środa, 25 listopada 2015

Aerobiczna 6 Weidera

Ćwiczenie, którego spróbował chyba każdy:)
42 dni powtarzających się dzień w dzień ćwiczeń. Nudne? Ja lubię taką stateczną monotonię;)
Nie lubię wydziwiania w ćwiczeniach, codziennie robienia innych ćwiczeń, ale oczywiście nie zawsze;) kiedy coś nie sprawia mi już przyjemności szukam urozmaicenia;) 
Dzisiaj jestem w takim momencie życia, że chcę ćwiczyć, cokolwiek, 6 wydaje mi się idealna, kilka lat temu przed jedną z pierwszych sesji zdjęciowych , do której dostałam ubranie z kolekcji, która możecie obejrzeć tutaj JonathanKilczewski Jonathan Pozdrawiam;)) z odkrytym brzuchem zmotywowałam się, żeby wyrzeźbić brzuch jak najlepiej. Miałam tak silną motywację, ze udało mi się wytrwać do końca.
Dziś podejmuję wyzwanie po raz kolejny:) Z ruchliwym dzieckiem bywa różnie, mama kładzie się na podłodze więc to znak, że czas się na nią rzucić i bawić;) Zwykle udaje mi się skończyć serię, z Hanką na brzuchu, dodatkowy wysiłek, zmusza do koncentracji and tym co robimy, żeby nie zrobić sobie i maluchowi krzywdy. Lubię ćwiczenia z dzieckiem:) Chociaż zwykle zajmują mi więcej czasu:) ale jest wesoło i uwielbiam słyszeć śmiech dzieck motywacja razy 10:)
No tak z ta motywacją w takim okresie jest cięzko...
Pogoda depresyjna.
Leń w tyłku. 
Ale czyż nie warto poprawić sobie humor?:)
Jasne, ze warto Endorfiny, uwalniajcie się!

Niewiele osób jednak zdaje sobie sprawę, że wykonywanie Aerobicznej 6 Weidera wymaga naprawdę wyjątkowej systematyczności, dokładności i konsekwencji. Łączny czas wykonywania pojedynczego treningu to około 25 minut, a liczba powtórzeń zwiększa się w każdym tygodniu, czyli przy trzech powtórzeniach zajmuje nam już około 75 minut. Rewelacyjne ćwiczenie także do nauki samodyscypliny i regulowania swojego grafiku na potrzeby treningu, stopniowo zwiększcie czas, więc stopniowo można się tego uczyć:) pozwala nam też ćwiczyć psychikę, czy jesteśmy an tyle silni, żeby wytrwać?



ALE UWAGA!
 
Dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z ćwiczeniami przejście całego cyklu może być bardzo trudne, zwłaszcza pod koniec gdzie przy 3 seriach razy 24 powtórzenia razy 6 ćwiczeń to już 432 powtórzenia! Błędy techniczne, słaba siła mięśni pogarszają technikę wykonywania ćwiczeń co może skończyć się bólami kręgosłupa i mięśni karku. 

DLA POCZĄTKUJĄCYCH, WYBIERZCIE TRENING, KTÓRY POCHŁONIE WASZE CIAŁO MNIEJSZYM KOSZTEM DODAJCIE DO TRENINGU NA BRZUCH CARDIO I ODPOWIEDNIA DIETĘ I SUKCES GWARANTOWANY:) 


Niezależnie od tego, na co się decydujemy - zawsze warto pamiętać o rozgrzewce przed i rozciąganiu mięśni po ćwiczeniach. 

To w jaki  sposób ja prowadzę swoją rozgrzewkę i rozciąganie już wkrótce;)

See U;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate