wtorek, 19 stycznia 2016

Paprykowe ślimaczki z kremowym serkiem.



Składniki:
  • 2 czerwone papryki (lub innego koloru) 
  •  100 gramów kremowego serka naturalnego (gęsty, zwarty) 
  •  bazylia (świeża lub suszona) 
  •  sok z ćwiartki limonki 
  • sól 


Przygotowanie:
1. Papryki przekrawamy na pół (wzdłuż) i pieczemy 20 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni (grzanie góra -dół)
2. Po wyjęciu z piekarnika studzimy i zdejmujemy skórkę.
3. Obrane ze skórki papryki rozkładamy na folii do żywności(może być także aluminiowa), tak aby utworzyły jeden płat. Solimy- ja pomijam etap solenia:))
4. Kremowy serek mieszamy z bazylią.Jeśli używamy świeżej, listki należy pokroić bardzo drobno, lub utrzeć blenderem. Ja użyłam suszonej. Dodajemy sok wyciśnięty z ćwiartki limonki. Dokładnie mieszamy. W razie potrzeby serek można lekko posolić, ale ja tego nie robiłam. Tak przygotowanym serkiem smarujemy paprykę)
5. Pomagając sobie folią zawijamy paprykę w rulon.
6.Gotowy rulonik wkładamy na godzinę do lodówki.
7.kroimy i smacznego:)

Kaloryczność: jeden ślimaczka to ok. 42 kcal (z całej roladki wychodzi 8 sztuk)

#quchenneinspiracje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate