Regulamin:
„Angelika Kowalewska Dietetyk”, z siedzibą w Węgorzewie ul Plac Wolności 1 b
8471571462- NIP ,
REGON 367357060
Sekcja A (wizyty stacjonarne i online)
1. Konsultacje dietetyczne w zakresie żywienia i profilaktyki zdrowotnej. Usługi te świadczone są przez wykwalifikowanego dietetyka i mają na celu poprawę zdrowia, wsparcie leczenia oraz edukację żywieniową.
2. Analizy i plany żywieniowe wysyłane są w formie elektronicznej.
3. O modyfikacjach jadłospisów informujemy dietetyka na wizytach kontrolnych, termin wprowadzenia i przesłania modyfikacji do tygodnia od daty wizyty.
4. Czas oczekiwania na plan żywieniowy w zależności od okresów świątecznych bądź urlopów od 1-2 tygodni. O wydłużeniu oczekiwania na plan dietetyk poinformuje pacjenta.
5. Proszę o zapoznanie się z planem, niezwłocznie po jego otrzymaniu maxymalnie do 7 dni, wówczas wprowadzamy poprawki, po tym czasie poprawki wprowadzane są dopiero po wizycie kontrolnej.
6. Raporty dotyczące postępów- dietetyk poprosi o ich przesłanie w formie elektronicznej, bądź zbierze i zanotuje je podczas konsultacji.
7. Na wiadomości dietetyk odpowiada w dni robocze w przeciągu maksymalnie 96 h, jeżeli nie przebywa na urlopie, jeśli nie otrzymają Państwo odpowiedzi proszę o ponowienie kontaktu.
8. Odwołanie wizyty w czasie krótszym niż 48 h przed wizytą wiąże się z brakiem zwrotu zadatku, jeżeli był wpłacany.
9. Odwołanie wizyty w dniu wizyty skutkować będzie pobieraniem bezzwrotnego zadatku na umówienie kolejnego terminu, w przypadku niestawienia się na wizytę zadatek jest bezzwrotny.
10. Wizyty kontrolne trwają o 30 minut krócej niż wizyta wstępna. Konieczna jest wcześniejsza wpłata należności na konto, w przypadku braku wpłaty wizyta zostaje anulowana. W poszczególnych przypadkach wizyty są wydłużane, o czym pacjent zostanie poinformowany, pobierana jest wówczas wyższa opłata.
11. Spóźnienie dłuższe niż 15 minut będzie skutkowało odwołaniem wizyty z powodu niewystarczającej ilości czasu na przeprowadzenie wizyty.
12. O możliwość zniżki dla rencistów/emerytów proszę pytać na wstępie wizyty.
13. W gabinecie obowiązuje 10 % zniżka po okazaniu karty Dużej Rodziny i dowodu tożsamości. (scan lub zdjęcie)
14. Dla pacjentów dostępne są dodatkowe opcje badań laboratoryjnych realizowanych we współpracy z laboratoriami zewnętrznymi – szczegóły udzielane są indywidualnie.
15. Wizyty w gabinecie jak również on-line odbywają się po wcześniejszym kontakcie e-mail, bądź telefonicznym, lub za pośrednictwem wskazanych w polityce prywatnośći platform społecznościowych.
16. Po potwierdzeniu spotkania pacjent otrzymuje link do platformy.
17. Powinny zostać zapewnione przez Państwa stabilne połączenie internetowe, kamery oraz mikrofonu. Uczestnictwo w wizycie online oznacza zgodę na świadczenie usług zdalnie.
18.Wszystkie wizyty są poufne i odbywają się w bezpiecznym środowisku. Nagrywanie sesji wymaga wyraźnej zgody pacjenta.
19. Odwolanie lub zmianę teminu wizyty należy zgłosić minimum 24 h przed spotkaniem. Telefonicznie lub e-mail.
W przypadku prowadzenia on-line.
Prawo odstąpienia od umowy (zwrot)
1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podawania przyczyny.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument powinien przesłać stosowne oświadczenie drogą elektroniczną na adres e-mail angelikakowalewska.ak@gmail.com
3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
• świadczenia usług, które zostały w pełni wykonane za wyraźną zgodą Konsumenta (np. konsultacja online, przygotowanie indywidualnego jadłospisu),
• dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym (np. e-book, plan dietetyczny w PDF, nagrania), jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia i po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia.
Reklamacje:
1. Konsument ma prawo złożyć reklamację w przypadku, gdy zakupiona usługa lub produkt nie jest zgodny z umową (np. plik nie działa, usługa nie została wykonana zgodnie z opisem).
2. Reklamację można zgłosić drogą elektroniczną na adres e-mail angelikakowalewska.ak@gmail.com wraz z opisem zastrzeżeń.
3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji.
4. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca podejmie niezbędne działania w celu usunięcia wady, wymiany produktu lub – jeśli nie będzie to możliwe – zwrotu całości lub części należności.
*Usługi medyczne świadczone online są zwolnione z Vat zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz